2013. szeptember 5., csütörtök

31. rész

Sziasztok! :)
Remélem, mindenki túlélte az iskolát a héten - bár még van egy nap -, és hogy nem volt olyan szörnyű. Szerintem maradjunk a csütörtöki frissítésben, de ez majd az órarendemtől függ, amiből továbbra sincs állandó, szóval ha tudok, egy hét múlva jelentkezem.
Azt is remélem, hogy tetszett nektek a Niallről írt one shotom. És ha már itt tartunk. Jövőhéten jön a második Larrys one shotom első része! A címét elárulom, mert már nem bírom magamban tartani :D If we could only turn back time... Nem tudom, mennyire lehet ebből következtetni arra, hogy miről fog szólni, majd jövőhéten kiderül, és akkor többet is mondok róla.
Kellemes olvasást, és pihenjétek ki hétvégén az első sulis hét fáradalmait! :)xx









31. rész

Alexa szemszög:
Szinte mindannyian visszafojtott röhögéssel foglaltunk helyet az asztalnál, hogy megreggelizzünk. Niall persze már másodjára, de ez egyáltalán nem meglepő. Az egyedüliek, akik nem nevettek, az Liam és Zayn volt. Igen, Louis és Niall akciója az oka. Zayn tejszínhabot kapott a hajába, valami mosolygós fejet alkotott bele Lou, Liamet pedig Niall rakta körbe kanalakkal! Komolyan nem tudom, honnan jutnak ilyenek az eszükbe.
- Jól van, srácok, csak poén volt – szólalt meg először Harry, de nagyon küzdött, hogy ne nevesse el magát.
- Fél órán keresztül mostam a hajam! – mutatott a legkedvesebb testrészére Zayn. Vagy lehet, hogy csak az egyik legkedvesebbre.
- Én meg majdnem szívinfarktust kaptam azoktól! – bökött a kanalak felé Liam. Ekkor mindenki átgondolta a hallottakat, és óriási röhögésben törtünk ki. Louis, Niall, Harry és én a megkönnyebbülés miatt, hogy végre nem kell visszatartani, a maradék két fiú pedig realizálta, hogy min húzta fel magát.
Ilyen jó hangulatban telt a reggeli, amit csak Paul érkezése zavart meg.
- Sajnálom, de el kell rabolnom őket pár órára – fordult felém menedzserük.
- Semmi gond, vidd nyugodtan – nevettem fel, közben pedig megérkeztek a fiúk is a készülődésből.
- Hé! Nem is fogok hiányozni neked? – kapta el a derekamat Harry.
- Jaj, dehogynem! – hárítottam azonnal, majd felemelve az államat megcsókolt.
- Khm – „köhögött” Liam. – Arra gondoltam, hogy amíg nem leszünk itt, áthívnám Danielle-t, hogy ne unatkozz – vetette fel ötletét, miután szétváltunk.
- Én meg akkor Eleanort – szólt közbe Louis.
- Szerintem nagyszerű lenne. Elmehetnétek vásárolni – tervezte tovább Harry.
- Oké, örülök, hogy ilyen szépen kitaláltátok – vettem át a szót én. – Hívjátok, legalább megismerem őket.
Azzal Liam és Louis is telefonálva köszöntek el, Zayn és Niall egy-egy öleléssel, Harrytől pedig kaptam egy búcsúcsókot. A két telefonáló még azért visszakiáltott, hogy fél óra múlva itt lesznek a lányok, úgyhogy szaladtam is a fürdőbe rendbe hozni magam.
- Helló! – hallottam meg egy női hangot, így lesiettem a földszintre, ahol már ott volt Louis és Liam barátnője is.
- Sziasztok! – mosolyogtam rájuk. – Alexa Király vagyok – nyújtottam a kezem, hogy bemutatkozzunk, hiszen még nem találkoztunk, maximum egymás keresztneveit tudtuk volna elmondani, de hogy ki kicsoda, azt nem.
- Danielle Peazer – ismertette velem a göndör hajú lány.
- Eleanor Calder – fogtam kezet a sima, hosszú hajú csajszival is.
- Örülök, hogy megismerhettelek titeket – tereltem őket beljebb a házban.
- Mi is – jött a válasz kórusban.  – Akkor délig vásárlás, aztán beülünk valahova ebédelni? – vetette fel Danielle, amire szinte azonnal rábólintottunk Eleanorral. Gyorsan összeszedtem a cuccaim egy kistáskába, és máris elindultunk.

Délután egy óra környékén kicsit fáradtan tápászkodtunk fel a lányokkal az egyik plázához tartozó Mekiből. Rengeteg boltot bejártunk, és persze rengeteg holmit vettünk. Csodás délelőttöt töltöttem itt velük, nagyon jól éreztem magam.
- Valamikor ismételhetnénk – vetettem fel az ötletemet, mire Danielle és Eleanor is egyetértett. Vásárlás közben sikerült jobban megismerkednünk, így már barátnőkként szálltunk be Dani autójába, miközben El a telefonját vette fel.
- Louis hívott, hogy kicsit elhúzódik a fotózásuk. Benézünk hozzájuk? – kérdezte, mielőtt még elindultunk volna.
- Tudjátok, hol vannak? – érdeklődtem még a válaszadás előtt.
- Azt hiszem, igen. Liam említette valamikor – nyugtatott meg Danielle, így már semmi akadály nem volt, beindította az autót, és a fiúk után siettünk.
Negyed óra múlva álltunk meg a cél előtt. Gyors parkolás után kiszálltunk, majd az épület felé tartottunk. Egy kisebb fajta keresgélés után megtaláltuk a helyiséget, ahol a srácok voltak. Megjegyzem, a hangok segítettek. Ahogy beléptünk, egyből meghallottuk a már oly’ ismerős röhögéseket.
- Ejha, a One Direction-barátnők! – köszöntött minket Lou, a fiúk sminkese. Még nem ismertem őt személyesen, de sokat hallottam már róla.
- Hű, ez valami új név? – nevetett fel Eleanor, és Danivel egymás után megölelték őt üdvözlésképpen.
- Te pedig akkor Harry barátnője vagy – következtette ki mosolyogva.
- Igen, Alexa Király. Örülök, hogy találkoztunk – fogtam vele kezet.
- Lou Teasdale, és szintúgy – mutatkozott be kedvesen. Bírom a csajt. Ekkor topogott be Lou kislánya, Lux Harry kezét fogva. Meghalok, mennyire édes!
- Alexa, te itt? – ráncolta a szemöldökét göndör barátom, majd Luxot felvette a karjaiba. Hm, nagyon aranyosak így együtt.
- Mint látod – léptem oda hozzájuk, Harry csak egy szájra puszit kapott, és egyből a kis gyönyörűség felé fordultam, hogy neki szenteljem a figyelmem. – Amúgy már végeztetek? – néztem egy pillanatra Harryre.
- Én igen, és a többiek is mindjárt – válaszolt, de láttam rajta, hogy elveszett a Lux és az én csodálásomban. Lux elképesztően aranyos kislány. Harry mesélt már róla, meg mutatott jó pár képet, de élőben még édesebb. Egyszerűen meg kell zabálni a drága pofikáját!
Pár percig elszórakoztunk még Luxszal, aztán kijött a maradék négy srác is, és onnantól a nyugalom megszűnt létezni. Ezt nagyon élvezte Lux, mert kb. mindenki vele foglalkozott, de mennünk kellett. Mivel külön kocsival jöttünk, így is érkeztünk meg a Direction-házhoz, ahol a fiúk is és mi, lányok is leparkoltunk, majd becéloztuk a nappalit.

Harry szemszög:
- Pizza? – nézett végig rajtunk Niall, de meg sem várta, hogy válaszoljunk, máris rendelte a rengeteg adagot, aminek úgy a fele az övé lesz.
Félóra múlva meg is érkezett a kaja, Louis kiment érte, de persze azonnal letámadtuk őt. Már éhesek voltunk. Végül mindenkinek jutott egy-egy doboz pizza, Niallnek természetesen több is.
- Filmezés? – vetette fel Zayn, így amíg a lányok elpakoltak utánunk, mi öten a neten kerestünk valamit, amit érdemes csekkolni.
- Na, mire esett a választás? – jött vissza Danielle, Eleanor és Alexa is.
- Semmi jó nem volt. Maradtunk A Gyűrűk Ura trilógiánál – ismertette velük Louis, miközben mindhárom csajszi elhelyezkedett a saját barátjának ölében.
- Helyes! Szeretem azokat a filmeket – vidult fel egyből barátnőm.
- Nem is tudtam – szólaltam fel döbbenten, karjaimmal pedig szorosabban húztam magamhoz szerelmemet.
- Sok mindent nem tudsz még rólam – pillantott hátra kacsintva Alexa, a többiek meg egyöntetűen elkezdtek húúú-zni. Na, szépen nézünk ki. Végül is oké, pár napja járunk csak, bőven van időnk megismerni egymást.

Miután mindhárom résszel végeztünk, a saját szobáink felé vettük az irányt. Kézen fogva vezettem fel Alexát az enyémhez, majd épphogy becsuktam az ajtót, neki is nyomtam lágyan, és birtokba vettem azt a gyönyörű száját. Kezeit hamar megéreztem a hajamban, imádtam, amikor ezt csinálta. Miközben nyelveink csodálatos táncot jártak, felemeltem Alexát a feneke alatt, átkulcsolta a lábaival a derekamat, és így vittem el az ágyamig. Óvatosan ráraktam, hátradőlt, lihegve fölé másztam, de megállított.
- Lassítsunk? – kérdeztem aggódva, ahogy rájöttem, neki talán gyors ez a tempó.
- Ha nem gond – mosolygott szégyenlősen. Imádnivaló volt.
- Hát persze, hogy nem gond. Megmondtam, nem kell sietnünk – nyugtattam meg, miközben átöleltem őt, és ott maradtunk az ágyon fekve, kettesben.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése