2013. március 28., csütörtök

13. rész

Helló! :)
Hoztam volna már előbb olvasnivalót, csak elfelejtettem, de már itt van :D
Köszönöm a komikat, pipát az előzőhöz, tényleg nagyon jól estek! <3 És amit még mindenféleképpen meg kell köszönnöm az az, hogy mindennap többször is kattintottatok a blogra, ami nekem iszonyat sokat jelent, szóval még egyszer köszönöm! <3 És tudjátok, ne hagyjátok abba! :$
Ennyi hálálkodás után pedig végre befogom, és kellemes olvasást kívánok! :) Xxx

U.i.: Tudom, hogy rövid lett és nincs sok esemény benne, de a következőben lesz, ígérem! ;)




13. rész


Reggelinél örömmel vettem tudomásul, hogy a bulizó brigád is él. Kicsit aggódtam, hogy elvesztek valahol, de ezek szerint annyira részegek nem voltak, és a hotelbe sikeresen visszatértek.
Kajálás után – ami amúgy egész jó hangulatban telt –, én végre laptophoz jutottam. Szinte alig tudtam netezni amióta itt vagyunk, mert mindig volt valami program. Első dolgom a twitter volt. Enyhe pár ezerrel lett több követőm a One Directionnel együtt. Kösz, fiúk! Persze egy rakat üzenetem is volt a sok megemlítés mellett. Egyen meg is akadt a szemem:

Harry Styles @Harry_Styles
Egy csodás délután. köszönöm @Alexa_Kiraly Xx :)


Szóval ezért vigyorgott úgy, amikor pihentünk evés után. Micsoda bandita! Szörnyű ez a gyerek! De éppen ezért lehet szeretni. De honnan tudták meg a twitter nevem? Szerintem ezt sosem fogom megtudni. Jó, mondjuk nem olyan nehéz kitalálni, de akkor is.

Alexa @Alexa_Kiraly
@Harry_Styles igazán nincs mit :) este a koncerten folytatás ;) x


Na, hogy ezek után hány lány szemében leszek ribanc, azt elmondani nem lehet. Kösz, Harry! Jelen pillanatban, mondjuk, ez nem tud érdekelni. Aztán lehet, hogy eljön az a pont, amikor igen, de most még nem. Pár perccel később érkezett is a válasz. Vagy pont ő is fent van, vagy ennyire kocka.

Harry Styles @Harry_Styles
@Alexa_Kiraly alig várom xx ;)
 


Jól van, Harry, ha eddig nem volt elég ember, aki utál, akkor most már van. Hú, de jó nekem! Nagyjából egy óra után, amikor már kikockultam magam, Kornél és Krisztián jött be a szobámba egy újsággal a kezükben.
- Láttad ezt? – dobta Kornél az ölembe a napilapot. Hangjából és arckifejezéséből aggódást és haragot véltem felfedezni. Már előre félek.
- Mi a…? – hagytam befejezetlenül a kérdést a címlapra pillantva.


„Harry Styles a saját korosztályából választott barátnőt!”

 
Arcomra a döbbenet ült ki, és tágra nyílt szemekkel lapoztam tovább a részletekért, melyeket igencsak tarkítottak a lesi fotók.

„A One Direction göndör és szoknyapecér énekese, Harry Styles úgy tűnik, megunta a nála jóval idősebb nőkkel való randizást, és áttért a vele egyidősekre. A hét folyamán többször is látták, amint egy fiatal lánnyal kettesben vannak. Harry általában elmegy egy hotelhez, ahol minden valószínűséggel a még ismeretlen lány száll meg, és elmennek együtt tölteni pár órát. Tegnap például a fiúbanda többi tagjával együtt egy élményfürdőbe mentek, ahol mind a hatan nagyon jól érezték magukat. A kérdés csak az, hogy Mr. Styles mennyire gondolja komolyan a dolgot a lánnyal, hiszen köztudott, hogy Harry nem szokott sokáig időzni senkivel. Vajon ő is csak egy éjszakás kaland lesz a nőcsábász szívtiprónak, vagy talán megállapodik nála? További hírek hamarosan.”

 
- További hírek hamarosan? Na, tudják, hogy hová menjenek! – vágtam a földre az újságot mérgemben.
- Erről beszéltünk reggel. Nem hiszem, hogy jó ötlet ezzel a gyerekkel a kapcsolat. És most nem olyan kapcsolatról beszélek – ült le mellém Krisztián.
- Nem, nem, nem! Nincs igazad! Harry nagyon jó fej srác, és nem fogom vele azért megszakítani a kapcsolatot, mert megjelent rólunk egy cikk. Ezzel nem azt akarom mondani, hogy örülök neki, mert nem, csak egyszerűen többre értékelem a vele való barátságomat, minthogy ilyenekkel foglalkozzak – hadartam el monológomat egy szuszra.
- Nézd, mi ezt megérjük. Akkor viszont előzzétek meg a pletykákat, mert nem fognak leállni. Odaírták a végére, hogy „további hírek hamarosan”. Nem sok jót sejtet rátok nézve – csóválta meg a fejét Kornél. Egyébként teljesen igaza van.
- Tudom. Ma este elmegyek az egyik koncertjükre, és majd mondom neki – terveztem előre a dolgokat.
- Rendben. Ha bármi baj lenne, csak szólj – azzal magamra hagytak, amit nem is bántam. Egy kicsit át kell gondolnom a dolgokat. Természetesen nem fogok véget vetni a barátságunknak, csupán tájékoztatom róla Harryt, hogy nem járunk, szóval örülnék neki, ha tenne valamilyen intézkedéseket, hogy ne keringjenek rólunk ilyen pletykák. Ha ezt elintézi, minden rendben lesz.
Nem sokkal később megérkezett Viki és Nóri, és nekik is megmutattam a cikket. Nem örültek neki, és most enyhén fogalmaztam. Miután velük is megbeszéltem, lementünk ebédelni, majd célba vettük a várost, és le is csaptunk az egyik plázára. Ideje beszerezni pár új holmit!

4 megjegyzés:

  1. nekem nagyon tetszett.! varom a folytatast.! :) <3 puszi: Hanna

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! Jövőhéten érkezik :) Xxx <3

      Törlés
  2. folytatast folytatast folytatast!!!!! amugy a Larrys reszhez mikor jon uj resz? :) xx #LarryShipper

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jövőhéten jön Larry, ehhez pedig az azutáni héten ;) Xxx

      Törlés