2013. december 17., kedd

Epilógus

Sziasztok! :)
Ahogy ígértem, itt van az epilógus, mely lezárja az egész sztorit. Remélem, tetszett nektek, én Alexa és Harry történetét valahogy így képzeltem el. De nem folyok bele túlságosan az elköszönésbe, hiszen hétvégén (valószínűleg szombaton) jövök még egy bejegyzéssel.
És hihetetlennek tartom, hogy túlléptük a 10.000 kattintást! Bevallom őszintén, egyáltalán nem gondoltam volna, elképesztőek vagytok! <3 Ráadásul ma van a blog születésnapja, pontosan egy évvel ezelőtt ilyenkor került fel a köszöntés és az 1. rész. Azt hiszem, ennél jobban nem jöhettek volna ki a dolgok, még ha eltervezem sem.
Nagyon köszönök még egyszer mindent és utoljára kellemes olvasást kívánok! :)xx





Epilógus

Alexa szemszög:
Fáradtan dőltem végig az ágyon az egész napos pakolás után. Nem is gondoltam volna, hogy ilyen fáradalmas lesz ez a költözés Magyarországról Londonba.
Merthogy a sikeres érettségi megszerzése után egy londoni egyetemen folytatom majd tanulmányaimat, így az volt a legegyszerűbb döntés, hogy Harryvel összeköltözünk. Már elég jól ismerjük egymást ehhez szerintem. Mondjuk, javában zajlik a srácok turnéja, szóval még nem igazán fogunk együtt lakni. Harry most is hazarepült, hogy segítsen a kipakolásban meg ilyenek, aztán ha itt végzünk, sietünk is vissza Amerikába, és velük fogom tölteni az időmet, amíg el nem kezdődik az egyetem.
- Alexa, nézd, mit találtam! – jött be a hálószobába Harry is, kezében a laptopjával. – Csekkoltam a twitterem, és egyszer csak ez jött velem szembe – azzal letette elém a gépet, hogy én is megláthassam, amit ő. Egy cikk, rólunk.


„Harry Styles párkapcsolata komolyra fordult!
 

Sokszor beszámoltunk már a One Direction fürtös énekese (19) és Alexa Király (18) viszonyának alakulásáról. Olvashattak arról, hogy a két fiatal miként talált egymásra, aztán miként váltak el útjaik egy időre, és hogyan jöttek újra össze az énekes születésnapi buliján. Most pedig a legfrissebb hírek szerint a pár egy új szintre emelte kapcsolatát azzal, hogy összeköltöztek!
Jó néhány rajongó elmondása szerint Alexa összecsomagolta otthon a dolgait, repülőre ült, majd már Londonban, Harry segítségével, a közös lakásukban pakoltak ki. Lehet, kissé elsiették a dolgokat, ám már egy éve ismerik egymást, tehát nem nagyon érhetik őket meglepetések a másikkal kapcsolatban. Ezek után az eljegyzés lesz Harry következő lépése?
Nem lenne nehéz elképzelni, tekintve, hogy amióta ismét együtt van gyönyörű barátnőjével, nem sokszor látni őt részegen, megszűntek a pletykák arról, hogy éppen melyik lánnyal bújt ágyba. Egyszóval Alexa megmutatott egy új Harryt.”


- Oké, ennyi elég lesz! Ha még több dicsérő szót hallok magamról, lefordulok az ágyról – fordítottam el magam elől a laptopot nevetve. – Egyébként gyorsan terjednek a hírek – állapítottam meg végül már komolyabban, fejcsóválva.
- Igen, a lányaink mindent tudnak szinte azonnal – mosolygott Harry is, miközben visszavette magához a készülékét.
- Képzelem, most mennyire fognak utálni – sóhajtottam, ahogy belegondoltam, mi vár majd rám.
Már akkor rengetegen akadtak ki a srácok rajongói közül, amikor elkezdtünk járni Harryvel. Utána híre ment a szakításnak, megnyugodott mindenki és persze megkaptam, hogy mekkora ribanc vagyok, amiért Harry érzelmeivel játszottam, aztán megint összejöttünk, ezzel ismét felkavarva a médiát. Mondjuk ekkor már annyira nem kaptam olyan sok üzenetet, hogy „Hagyd el a férjemet, te ribanc!”, meg hasonlók. Persze voltak durvák, amik szerint csak kihasználom Harryt. Most, hogy összeköltöztünk, el nem merem képzelni, mi lesz.
- Nyugalom – húzott magához szerelmem, és egy puszit nyomott az arcomra. – Majd én megvédelek. Tudod, hogy a rajongók nekem szót fogadnak – viccelődött a végére, így a borús hangulatom kezdett megszűnni. Főleg, hogy Harry a puszit csókra cserélte, amit már a számra kaptam.
- Tudom, csak… Annyi mindenki utál, amiért először „elvettelek tőlük”, aztán szakítottunk, amiről azt gondolják, hogy kihasználtalak, most meg megint együtt vagyunk. Biztosan azt hiszik, azért csinálom, mert a médiában akarok maradni – ömlöttek belőlem kétségeim, amik megfogalmazódtak bennem már egy ideje. Szinte éreztem a megkönnyebbülést, csak azért, mert kimondtam végre őket.
- Figyelj, Alexa. Megértem és átérzem a helyzeted. Tudom, milyen, mert rólam milliószor találtak már ki hülyeségeket. De ne foglalkozz velük! Ha azt látják, hogy boldogok vagyunk, lenyugszanak. Ez volt tavaly nyáron is. Egy idő után megszokják és elfogadják. Ennyi – felelt halkan, közben hol a karomat, hátamat, arcomat simogatta. Megnyugtató volt.
- Oké – mosolyodtam Harryre, aki ölelésébe vont, majd ajkai máris az enyémeken voltak. Imádtam, hogy bármikor meg tudott nyugtatni. Talán ő volt az egyetlen, aki erre képes volt néhány szóval. Mindig tudta, mit kell mondania. – Amúgy nem fogok én unatkozni a turnén, ugye? – kérdeztem hirtelen, kiszakadva a csókból, de muszáj volt megtudakolnom.
- Imádom az ilyen romantikus helyzetekben az ilyen „romantikus” megszólalásaidat – nevetett kínjában Harry, amit én is megmosolyogtam. – Egyébként nem, nem fogsz. Ott lesz Lou, Lux, lesz, amikor csatlakozik hozzánk Gemma is meg Eleanor, szóval nem kell aggódnod. Meg velünk amúgy sem lehet unatkozni, tudhatnád – vágott sértődött fejet, mire én felröhögtem. Harryvel elég nehéz nem vidámnak lenni, ezért is szeretem őt.
- Jó, jó, fogtam. Csak biztosra akartam menni – magyaráztam meg kérdésemet.
Szám újra az övén volt, hevességünk fokozódott, és eldöntött az ágyon. Lassan leszedtük a másikról a ruhákat, tudtam, mi jön, és készen álltam most már. Csak a halk nyögéseink, levegővételeink és az elsuttogott szeretlekek törték meg a csendet. Tökéletes volt minden, mert tudtam, mennyire szeretjük egymást.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése